FAQ

Når varene sendes ?

Om varene fins på lager og order er lagt inn på formiddagen, så vil varene sendes ut samme dag. Er ordren forsinket på grunn av varer som ikke er på lager vil du kontinuerlig bli oppdatert med informasjon om forventet leveransedato.

Når kommer pakken min? 

Dette avhenger av hvilken dag du har bestilt på og om det er noen helligdager i nærheten. Pakken vil bli sendt fra oss innen 24 timer. 

Hvordan vet jeg at min bestilling er godkjent og registert? 

Du vil motta en ordrebekreftelse etter bestilling og betaling. Kontakt gjerne vår kundeservice på kundeservice@smartviking.no  hvis du er usikker.

Jeg har sendt noen varer i retur, har dere mottatt den? 

Du vil motta en e-post når vi har behandlet din retur. Normalt tar dette ca en uke tid

Jeg ønsker et produkt, kan dere skaffe det? 

Vi prøver alltid å lytte til ønsker og se hva vi kan gjøre med hvert enkelt tilfelle. Kontakte oss på : kundeservice@smartviking.no

Har dere en butikk hvor jeg kan kjøpe og/eller hente varer for å unngå porto/ frakt? 

Vi har for tiden ingen butikk eller lager der du kan kjøpe og/eller hente varer direkte.

Er prisene inkludert mva? 

Ja, alle våre priser er inklusive merverdiavgift. 

Jeg fikk ikke noen av varene, eller enkelte av varene, jeg hadde bestilt. Hva gjør jeg? 

Da vil vi gjerne at du kontakter oss snarest via vårt kontaktskjema. 

Det er feil på varen jeg har mottatt - hva gjør jeg? 

Fyll inn kontaktskjema med ditt navn, kundenummer, ordrenummer og beskrivelse av feilen så kontakter vi deg raskt vi kan.

Jeg ønsker å returnere varer som jeg har hentet - får jeg dekket fraktutgiftene? 

Nei, du betaler fraktutgiftene ved retur, men får tilbake penger for varen. 

Har du flere spørsmål ? 

Venligst kontakt oss per : kundeservice@smartviking.no